
Romanya’da 3-5 Ocak 2025 tarihleri arasında düzenlenen Uluslararası Karpat Turnuvası’nda katılan A Milli Erkek Hentbol Takımı, turnuvadaki ikinci maçında Gürcistan ile karşı karşıya geldi.
MİLLİLER, GÜRCİSTAN’A KAYBETTİ
Romanya’nın Pitesti şehrindeki Mioveni Spor Salonu’nda oynanan mücadelenin ilk yarısı 19-11 Gürcistan üstünlüğüyle tamamlandı.
İkinci yarıda etkili olan milliler olurken, mücadele 32-27 Gürcistan üstünlüğüyle sonuçlandı.

SON RAKİP SIRBİSTAN
Milli takımda Görkem Biçer attığı 8 golle ay-yıldızlı ekibin en skorer oyuncusu oldu.
Milliler, Uluslararası Karpat Turnuvası’nda 3. ve son maçında Sırbistan ile karşılaşacak.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1362 kez okundu
3
İsmail Kartal’dan Okan Buruk’a yanıt: Neden atılmadı?
994 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
952 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
930 kez okundu